29.7.2013

Ghoul's Night Out Spectra Vondergeist

Klikkaa tästä jos tahdot itsellesi Ghoul's Night Out Rochellen

Klikkaa tästä jos tahdot osallistua kuvakisaan, ja tästä jos tahdot tietää lisää palkinnoista

~~~~

Tänään oli tipahtanut postiluukusta lappunen missä kerrottiin että Haunt The Casbah Clawdeen Wolf odottaa minua postissa!! Kunhan parempi puoliskoni tulee töistä ja saan napattua häneltä bussikortin, riennän noutamaan ihanaa aavikon kukkastani! <3

Mutta ennen sitä, saanko esitellä hyvät naiset ja herrat: GNO Spectra!

   

  Kaikki mitä nuken mukana tuli:
P.S: Sori, unohdin harjan ^^'
iCoffin ja luomiväri
Käsilaukku
   Päiväkirja

Sitten itse nukke

Anteksi epäselvästä kuvasta, korvis esittää kettinkiä jonka päässä roikkuu pieni lukko

Että semmoista sitten tällä kertaa. Seuraavaksi vuorossa sitten GNO Lagoona :)

Kiitos!
~AgiteMaria

9 kommenttia:

  1. Ihana GNO Spectra! Haluun, haluun!

    VastaaPoista
  2. GNO-Spectra on paljon kauniimpi kuin basic-Spectra o.o Ihana nukke, haluaisin!

    PS. Voisitko liittyä mun MH-nukkeblogini lukijaksi. Kuten varmaan olt huomannut (Tai sitten et :D) mä liityin sun blogiin vähän aikaa sitten.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todella paljon kauniimpi kun Basic versio! Noi hiukset on jotain niin uskomattoman ihanaa, en ymmärrä miksei Spectralla voi aina olla noin tummat hiukset! <3

      Poista
  3. Mut jos mä laitan sen kuvakilpailu kuvan mun profiili kuvaks(ei oo toi nykyneXD), niin pystyykö sen siitä kopioimaan?:3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä pystyy, mut siitä kuvasta tulee sit vaan tosi pieni eikä siitä välttämättä saa mitään selvää :/

      Poista
    2. No sitähän mä vähän pelkäsin:/ No en mä voi sitä oikeen minnekkää laittaa.. :(

      Poista
  4. Itsekkään en pahemmin noista hanskoista perusta, mutta nehän voi aina vaihtaa :)

    VastaaPoista
  5. Ihana nukke. Odottelen jo innolla Lagoonan esittelyä :)

    VastaaPoista