4.5.2013

Haaste

Sain haasteen Jazm1nat0r:ilta ja vastaan siihen tässä välissä, sillä blogger ei jostain syystä anna minun ladata kuvia enkä siis voi tehdä aikoja sitten lupaamaani esittelyä 1600 Clawdeenista :/
Mutta haasteen pariin siis

Aloitan kertomalla 11 asiaa itsestäni
1. Minulla on Harry Potter aiheinen tatuointi nilkassani
2. En pidä pienistä lapsista (ikä haarukka noin 0-8v)
3. Pukeudun pelkästään vihreisiin vaatteisiin
4. Omistan todella paljon kenkiä ja niistä vain kahdet eivät ole korollisia
5. Minulla on polven sisässä pieni irallinen luun palanen
6. Meillä oli ennen koira, joka sai aina hepulin kun minulle tuli hikka
7. Opiskelen koru- ja pienesine artesaaniksi
8. Rakastan Disney piirrettyelokuvia ja muistan paljon erilaisia lausahduksia niistä
9. Suuri osa kavereistani/luokkalaisistani kutsuu minua lempinimellä Marssilainen
10. Harrastan keilausta
11. Meillä on pienikokoisen krokotiilin pää kirjahyllyssä, ja se kammottaa/ällöttää minua

Sitten Jasminaattorin kysymyksiin ja minun vastauksiini:

1. Miten nykyinen tyylisi kehittyi?
En oikeastaan muista, tyylini kehittyi melko nuorena. Halusin pukeutua koko vihreisiin ja käyttää korkokenkiä ja niin sitten tein :)
2. Mikä nukke seuraavaksi?
Power Ghouls Clawdeen Wolf
3. Unelmanukkesi?
Olisi ihanaa jos Mattel toteuttaisi Monster High webisodissa nähdyn Johnny Spiritin. Tai jos pitäisi ihan itse kehitellä alusta asti niin Suomalaistaustainen peikko voisi olla aika symppis ^^
4. Millainen nukke ITSE olisit?
Olisin varmaan vihreä liskoihminen tai sitten vaalea turkkinen ihmissusi.
5. Seuraatko Euroviisuja?
Joskus seuraan, joskus en.
6. Hot or not, twilight?
Not
7. Talar du svenska? :D
Jag talar inte svenska
8. Draco VS Lucius?
Otetaan Dracsu <3
9. Tahtoisitko loharin lemmikiksi?
Ne ois varmaan onnellisempia vapaana, joten vastaan että en.
10. Inhokkivärisi?
Joistain tykkään enemmän ja joistain vähemmän, mutta suoranaista inhokkia ei ole
11. Miten menee 8D
Oikein hyvin menee, kiitos kysymästä ^^

Tuttuun laiskaan ja itsekeskeiseen tapaani, en haasta ketään >.<

Kiitos ajastasi!
~AgiteMaria

2 kommenttia: